۶ تجربه از دست ندادنی در تور دبی
نوشته شده توسط : زهرا حاجیان

  ۶تجربه از دست ندادنی در تور دبی
دبی جایی است که بهترین مناطق گردشگری در آن قرار گرفته است. از اسکی سواری که در مناطق گرم بیابانی امکان پذیر نیست گرفته تا سبک معماری بسیار متفاوت این شهر که جهانیان را شگفت¬زده می کند. بنابراین تقریبا ۲۰ میلیون جمعیت جهان سالیانه از هر یک از جاذبه های دیدنی دبی بازدید می نمایند. در این مطلب قرار است در مورد ۶ فعالیتی که مسافران تور دبی ، نباید از دست بدهند صحبت کنیم. پیشنهاد می کنیم برای نوروز و یا تابستان، حتما یک سفر چند روزه به دبی داشته باشید و خستگی و روزمرگی را رفع نمایید.
۱٫ *****ر بازی شگفت انگیز را تجربه کنید.
آسمان دبی، همیشه صاف و آفتابی می باشد و یک منظره خیره کننده را برای دوستداران فعالیت های هیجان انگیز مانند *****ربازی فراهم می نماید. *****ربازان چشم انداز بسیار زیبایی را در بالای سر خود می بینند. منظره زیبای پالم آیلند، زمانی که از ارتفاعات دیده شود، بسیار متفاوت است و تجربه جالبی را برای مسافران تور دبی و *****ربازان به ارمغان می آورد.۲٫ اسکی را با تور ارزان دبی تجربه کنید.
دقیقا، درست دیده اید. دبی محلی برای علاقهمندان به اسکی را دارد. در این شهر صحرایی، یک پیست اسکی با شکوه و بزرگ که در جهان بزرگترین و مجهز ترین پیست اسکی شناخته شده است، در بزرگترین مجتمع تجاری جهان وجود دارد. بنابراین لوازم اسکی و کیف اسکی را بردارید و این تجربه هیجان انگیز و جالب را از دست ندهید.۳٫ صحرا نوردی، حتما یکی از انتخاب هایتان برای انجام دادن باشد.
یکی دیگر از تجاربی که مسافران تور ارزان دبی ، هیچگاه نباید از دست بدهند، تجربه صحرا نوردی می باشد. همانطور که می دانید بهترین و پردرامد ترین کاری که در دبی از لحاظ رشد اقتصادی فراهم شده است، فعالیت های توریستی آن به شمار می رود. بنابراین برای هر سلیقه ای، تفریحی برای ارایه دارد. اگر شما نیز جزو آن دسته از افرادی هستید که شلوغی برایشان آزاردهنده می باشد، به صحرا های اطراف شهر بروید. در این مکان ها می توانید به راحتی، روی ماسه ها اسکی کنید، شترسواری کنید، آفرودینگ انجام دهید و همچنین با لباس های سنتی اعراب عکس بگیرید. در آن مکان غذا های سنتی نیز وجود دارد که می توانید آن ها را نیز تجربه کنید.
۴٫ به همراه کوسه ها، غواصی کنید.
در کنار کوسه ها و صدها جانور آبزی دیگر، به غواصی بپردازید. علاقهمندان به تفریحات آبی و شنا، می توانند در آکوریوم ۱۰ میلیون لیتری دبی، بهترین تفریح را تجربه کنند.
۵٫ خرید کنید.
چه تجربه ای می تواند بالا تر از خرید در کشوری دیگر باشد. هر نوع فروشگاه که بخواهید در این شهر با شکوه یافت می شود. مجتمع تجاری هایی مانند دبی مال، که بزرگ ترین مجتمع تجاری جهان است، ابن بطوطه، گولد سوک و غیره که همه آن ها دارای بهترین اجناس و لوازم می باشند. در این مجتمع تجاری ها، احساس می کنید که همه امکانات در نزدیکی شما قرار دارد.
۶٫ دوچرخه سواری در کوهستان را تجربه کنید.
این تجربه واقعا شگفت انگیز و هیجان انگیز می باشد. هوا واقعا داغ و سوزان است و هیچ آبی در نزدیکی شما وجود ندارد. بنابراین می توانید به یک کلوپ دوچرخه سواری در کوهستان به نام هاتکاگ بروید و این تجربه جالب را با امکاناتی مجهز در کنار جانوران کسب کنید.
دبی، شهری از بهترین هاست بنابراین اطمینان داشته باشید که تفریحات مورد علاقه خود را قطعا پیدا خواهید کرد.منبع : تور دبی





:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: